پدرم روزت مبارک
 
درباره وبلاگ


عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 61923
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه
جملات عاشقانه ی من تقدیم به یگانه عشق زندگیم




 

همه روزهای عمرم از واژه پر برکت نامت بلند آوازه شده

و دست تقدیرم از تفکربلند تو بر امده

وقتی درخیابانهای بلند زندگی قدم می زنم

تفکر تو در ذهنم می جوشد

هنوز بوی گرم دستهایت را می دهد بند بند تنم

و من نیازمند محبت توام

نیازمند دستهای گرم و مهربانت که لحظه ای مرا تنها نگذاشت

من به آن دستهای پر توان و زحمتکش مث دیواری برای تکیه زدن محتاجم

به آن دیوار بلند تکیه زدم و بالیدم

و بزرگ شدم

پدر نازنینم همیشه دوستت دارم

هر کجا که آسمان ابری است

و با هیاهوی باد میگرید

یاد تو می کنم

صحرای بزرگ دلت را یاد می کنم

که پر از ابر بود و مه گرفته

پر از غم بود و غم

هیچگاه گریستنش را ندیدم

که باد در آن صحرای بزرگ و بالنده همیشه می تاخت

طوفان شن درست میکرد

و هیاهویش را در نفس گرم پدرم دیده ام

شکستنت دلم را می شکند

روزت مبارک

من به تو افتخار می کنم قلبماچ

vvvv



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 4:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : محمد